Zgodnie z Uchwałą nr 33/2021r. Konferencji Delegatów z dnia 21.08.2021r. w sprawie zatwierdzenia zasad odbioru odpadów w ROD im. A. Zawadzkiego w Gryfinie, na terenie Naszego Ogrodu zaczynają obowiązywać nowe zasady składowania i odbioru odpadów (załącznik do Uchwały).
Każdy działkowiec powinien posiadać na swojej działce pojemnik 120l na odpady zmieszane, który należy zakupić w biurze Zarządu (w każdy wtorek w godz. 9:00 – 16:00). Brak pojemnika na działce będzie skutkował naliczeniem podwyższonej opłaty za śmieci.
Działkowiec, który zostanie przyłapany na nielegalnym wyrzucaniu śmieci poniesie karę do 500zł.
Terminy odbioru pojemników podane zostaną w osobnym ogłoszeniu i na stronie internetowej ogrodu.
Prezes Zarządu ROD „Zielone Tarasy” w Gryfinie
Grzegorz Jędraszczyk