I. Zamawiający: ROD “Zielone Tarasy”, ul. Armii Krajowej, skr. poczt. Nr 11, 74-100 Gryfino
II. Nazwa zamówienia: “Utwardzenie drogi wewnętrznej dł. ok 70 m i szerokości 3 m na terenie ROD”
III. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
ROD „Zielone Tarasy”
ul. Armii Krajowej
skr. poczt. Nr 11
74-100 Gryfino
telefon: 606 230 471
e-mail: rodgryfino@gmail.com
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz e RODO w celu prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz zawarcia i realizacji umowy.
3) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem niezbędnym. Jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do ich podania w związku z realizacją celu wskazanego w ppkt. 3, a ich brak uniemożliwi realizację tego celu.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) Zarząd ROD,
b) Komisja Rewizyjna ROD.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane i przechowywane zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie drogi wewnętrznej dł. ok 70 m i szerokości 3 m na terenie ROD “Zielone Tarasy”.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Wybranie ziemi na głębokość 20-25 cm. Na całej długości drogi
2. Wysypanie warstwy kruszywa z betonu lub cegły na głębokość 5-10 cm.
3. Wysypanie warstwy kruszywa kamiennego na głębokość 5-10 cm.
4. Położenie nawierzchni przeznaczonej dla ruchu kołowego
5. Utwardzenie powyższej nawierzchni.
V. Wymagany termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy
VI. Okres gwarancji jakości: minimum 36 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru zadania.
VII. Termin rękojmi za wady: ustawowy.
VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Łukasz Markiewicz – V-CE PREZES ZARZĄDU, tel. 606 230 471
IX. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny – 100%.
X. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania określone w zaproszeniu i złoży najkorzystniejszą ofertę.
XI. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej nie będzie możliwy z uwagi na fakt, iż dwóch lub więcej Wykonawców złożyło oferty o takiej samej cenie, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami lub zaprosi Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
XII. Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w celu uzyskania korzystniejszej oferty.
XIII. Jeżeli wybrany Wykonawca odmówi podpisania umowy Zamawiający może dokonać ponownego wyboru oferty spośród nieodrzuconych ofert.
XIV. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Zainteresowani wzięciem udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę poprzez nadsyłanie jej na adres e-mail: rodgryfino@gmail.com, w terminie do 25 października 2021 roku
2) Cenę należy podać w złotych polskich, liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz z uwzględnieniem podatku VAT według obowiązującej stawki.
3) Wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty cena jednostkowa brutto jest wiążąca. Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe poprzez zmianę łącznej wartości brutto.
4) Określona w powyższy sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównywania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Rozliczenie za realizację zamówienia będzie prowadzone w oparciu o zaoferowaną cenę jednostkową brutto podaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.
5) Oferta winna być sporządzona w języku polskim.
6) Wymagania techniczne: dokumenty wymagane przez Zamawiającego, w tym oferta winny być załączone w formie plików w formacie .pdf.
7) Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów opatrzonych podpisem kwalifikowanym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę ich przesłania na adres e-mail.
XV. Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
XVI. Z tytułu odrzucenia oferty czy unieważnienia postępowania przez Zamawiającego nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
XVII. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XVIII. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe lub nieterminowe złożenie oferty.
V-CE PREZES ZARZĄDU
Łukasz Markiewicz
Załączniki:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
2) Mapka podglądowa miejsca objętego zamówieniem – załącznik nr 2
3) Formularz oferty – załącznik nr 3